pride
presentatie

PROFIEL

 

Na mijn studie Business School startte ik mijn carriere als mediaplanner bij Reed Elsevier. Vervolgens werkte ik als marketeer bij Pioneer, Gillette en Wolters Kluwer.

 

In 1997 werd ik eigenaar van STRATMoRE. Dit bureau ontwikkelde ik tot een internationaal opererend brand design en advertising agency. Met klanten en merken in verschillende branches op lokaal, nationaal en internationaal niveau, zoals o.a. Nestlé, ProPlan, Abee, Haust, Bussink, Roode Pelikaan, Mentos, Meller, Fruittella, Lego, Rio Mare, WC-EEND, Skil, Dremel etc.

 

 

Sinds vijf jaar is het bureau getransformeerd naar een onderneming waarin design en advertising een motor geworden zijn voor nieuwe creatieve producten en nieuwe markten. Voor klanten, maar ook voor STRATMoRE zelf.

 

Een onderneming met meer focus op het vaststellen van blinde vlekken bij merken en marketing. en met een uitgesproken focus op online brand communication.

 

 

Op dit moment ben ik president van epda, een europese associatie die meer dan 1.000 designers vertegenwoordigt. Daarnaast geef ik presentaties over mijn toekomstvisie en ontwikkelingen op het gebied van merken, marketing en consumentengedrag.


Tot slot voer ik ultra korte interim-opdrachten (maximaal 4-6 maanden) uit. "Als er een organisatie een verandering of verbetering wil doorvoeren, moet dat snel en effectief gebeuren. Effectiviteit is het resultaat van doortastend en snel de juiste beslissingen nemen."